|
לז"נ מו"ח הרב עקיבא
סטפנסקי זצ"ל
אחת ושבע ואני הקטן הוספתי ,ובזה מיושב
קושיית הב"י ביום א' התקינו לזכר
חנוכת המנורה ועוד ז' זכר נס
פך שמן
|
|
לז"נ מו"ח הרב עקיבא
סטפנסקי זצ"ל
אחת ושבע ואני הקטן הוספתי ,ובזה מיושב
קושיית הב"י ביום א' התקינו לזכר
חנוכת המנורה ועוד ז' זכר נס
פך שמן
|
When Balak asked Bilam to curse the Bnei Yisrael, he said ארה *לי curse me. Mori V'Rabi Harav Hagaon R.S.Miller shlita said, In Pars...
No comments:
Post a Comment
This post may contain affiliate links. As an Amazon Associate I earn from qualifying purchases.
Note: We are not the seller of these products. Prices and details can change, and we may make mistakes — please double-check everything on the site before purchasing.
anything that is not relevant to the post will be marked as spam.